• Слайд 1
  • Слайд 2
  • Слайд 3

Про нас і наших дітей

book

Актуально:

Л. Петрановская «Если с ребеном трудно…»

Л. Петрановская «Тайная опора: О роли привязанности в жизни ребенка»

И. Млодик «Книга для Неидеальных родителей»

И. Млодик «Современные дети и их Несовременные родители»

И. Млодик  «Метаморфозы родительской любви или Как воспитывать, а не калечить»

И. Млодик «Школа и как в ней выжить»

Класика:

Януш Корчак «Как любить ребенка»

Ю.Б. Гиппенрейтер «Общаться с ребенком. Как?» «Продолжаем общаться с ребенком. Так?»

Для «просунутих  користувачів»:

Алис Миллер  «Драма одаренного ребенка» «Вначале было воспитание…»

Сподіваємось, що цей скромний список книг допоможе вам краще розуміти свою дитину, знаходити з нею спільну мову й … просто любити її.

Пам’ятайте, що нас ніхто й ніколи не вчив бути батьками, ми маємо право на помилки.

Пам’ятайте, що ідеальних батьків просто не існує.

Шановні мами й тата, бабусі й дідусі!

  • Пам’ятайте, що головна умова успішності дитини – безумовне її прийняття, коли батьки люблять свою дитину такою, якою вона є – з усіма чеснотами й недоліками. При цьому батьки готові прийняти свою дитину, пробачити їй, підтримати, незважаючи на дитячі помилки й невдачі. Психологи запевняють, що для дитини (як і для дорослої людини) життєво необхідно, щоб її любили не за щось, а просто так. Намагайтесь розцінювати сьогоднішні невдачі вашого школяра як відтермінований успіх у майбутньому. Вселяйте в дитину впевненість у тому, що всі проблеми можна вирішити, усі складнощі можна подолати.
  • Не можна бити дитину! Також не допустимо психологічно тиснути (залякувати, дорікати, звинувачувати, повчати, читати нотації, навішувати «ярлики»). Не критикуйте підлітків у присутності інших людей.Порівняння з іншими не розвиває, а примушує дитину відчувати себе гіршою від інших. Зауваження краще робити наодинці, у тактичній формі, а хвалити краще в присутності інших людей.

46473245

10-11 роківмежовий період між дитинством і юністю. У зв’язку з початком статевого дозрівання відбуваються зміни в поведінці, у пізнавальній сфері підлітка. Діти частіше відволікаються, можуть неадекватно, бурхливо реагувати на зауваження, іноді поводяться зухвало, бувають роздратовані, примхливі, їхній настрій швидко змінюється впродовж дня.

Така поведінка приводить до зауважень зі сторони педагогів і підлітків, до зниження рівня навчальних досягнень та конфліктам у взаємовідносинах як з дорослими, так і з однолітками. Саме тому в період адаптації школяра в п’ятому класі йому особливо необхідні розуміння, підтримка й батьківська любов.

   
© ALLROUNDER